Historie

Založeno 1993

Projděte se historií naší rodinné firmy. Už je na co vzpomínat. Od těžkých začátků....

ŠD je vlevo, lepší fotka se nedochovala :-)
ŠD je vlevo, lepší fotka se nedochovala :-)

1993

Jaroslav Uchytil zakládá rodinnou firmu se synem Jaroslavem. 

První autobus, předchůdce Karosy - krásný kulatý ŠD11, tzv. Ešdéčko. Autobus vyrobený v roce 1973, krásný, ale poruchový. První roky byly návraty domů nejisté :-)



1994

Pořídili jsme si první Karosu, r. v. 1982. Linkový Model LC 734, ale se zájezdovými sedadly. Tzv. Čtyřka.

S tímto autobusem už jsme si troufli do ciziny, fotka je z cesty do Medugorje na pouť s věřícími. 

1995

Další Karosa, tentokrát model LC 735, zájezdové provedení, zvýšené kufry. Tzv. Pětka.

Fotka je z cesty do Rakouska. Všimněte si, že v zadní části autobusu nejsou sedadla. Tam jsme vezli kola!

Autobusy celkem 3, klimatizace daleko v budoucnosti, blíží se první autobus s přeplňovaným motorem. :-)

1993-1995

1996

Karosa LC735, r. v. 1986. Pořízena v ČSAD Tábor. Tzv. Dvojka.

První autobus s motorem s přeplňováním a tichou zadní nápravou, s tím už se dalo vyrazit podstatně komfortněji. Plnil eko normu Euro 0, studený motor v zimě zakouřil celou ves, ale koho to tehdy zajímalo...

Tento autobus už jsme vybavili ledničkou a videem, pokrok. :-)

Fotka je z roku 2001 z Atén, tehdy autobus doputoval až na Krétu. Řidiči v předpisových kraťasech Pavel a Tom.

1999

Karosa LC 735, r.v. 1989. Tzv. Zelený.

V roce 1998 jsme koupili ještě jednu Karosu, tzv. Trojku, a od 1999 jsme po opravách a lakování měli 4 stejné Karosy. 

Cestovat nás baví...

1996-2002


2002 - 2008

Karosa LC 735, r.v. 86.

Poslední hranatá Karosa. Euro 0. Litá kola, ventilace nad cestujícími z ŠDčka. Projela se až na Lofoty a do Narviku v Norsku, odkud jsou i fotky.

2003 - 2009

Oasa HD12, r. v. 1991. 

První opravdu zájezdový autobus. S klimatizací. Vzhled sice nebyl úplně moderní, ale plnil normu Euro 2. Navíc byl opravdu velice pohodlný a měl obrovský kufr. Fotky jsou ze Skotska, kam jsme vyrazili se skupinou cyklistů v r. 2004.

2005 - 2010

Renault Master, r.v. 1997.

První minibus. až 22 míst. S tímto minibusem jsme jezdili účelovou linku, svoz dětí do školy. Měli jsme dva podobné Renaulty, druhý byl dokonce z roku 1986. :-)

2006 - 2011

Bova FHD, r. v. 1992.

První Bova, autokar zahraniční výroby. Již ve standardní výbavě měl i WC, dnes standard. Emise Euro 0 a měl hodně najeto, na fotce je již po opravě exteriéru, pořídili jsme ho stříbrný.

2007 - 2012

Karosa LC956, r. v. 2002

Poslední Karosa ve firmě. S trochou nostalgie..., jednalo se o velmi povedený autobus, který projel všude, byl úsporný a spolehlivý.

2010 - založení nové společnosti, UCHYTILCZ, s.r.o. Společníci Pavel, Tomáš a Jan.

2008 - 2018, 2010-2014

Iveco Daily Stratos (modré), r. v. 2002, 

Iveco Daily Mave (stříbrné), r. v. 2001 

Dva velmi slušné minibusy, rádi na ně vzpomínáme, projely celou Evropu.

2009 - 2017

Bova FHD, r. v. 2002, Zlatka

První autobus nejvyšší kategorie. Jak komfortem, tak výbavou. Koupili jsme ho ve věku 7 let, ale málo jetý. Najeli jsme s ním více než 3/4 milionu km.

2011 - 2014

Bova Magiq FHD.

První tříosý autobus. Velmi dobře se s ním jezdilo, prodali jsme ho však poměrně brzy, protože neplnil normu Euro 4, kterou jsme nezbytně potřebovali pro cesty do Londýna.

Aktuální vozový park najdete na záložce Autobusy

Objednat autobus, nebo spočítat kalkulaci můžete na záložce Objednávka